‘El Quinze’ passa a setmanari i renova el disseny

Amb informació, reportatges, entrevistes, anàlisis i una opinió experta i fonamentada, El Quinze passa a partir d’aquest número a ser el nou setmanari gratuït d’informació general adreçat a la ciutadania de l’àrea metropolitana

El Quinze de Público enceta una nova etapa a partir d’aquest número 28 i incorpora canvis importants. Canvia la periodicitat, que passa de quinzenal a setmanal, amb sortida els divendres. Renova el disseny. I es redefineixen els continguts, amb noves seccions, i una perspectiva molt més lligada a l’actualitat. Tot plegat amb la voluntat de donar més i millor informació, sempre amb el compromís de la rigorositat i la voluntat d’aportar als lectors i lectores elements per conèixer i entendre millor les grans qüestions dels nostres temps. Amb informació, reportatges, entrevistes, anàlisis i una opinió experta i fonamentada. El Quinze passa així a partir d’aquest número a ser el nou setmanari gratuït d’informació general adreçat a la ciutadania de l’àrea metropolitana.

En l’àmbit del disseny,  la renovació d’El Quinze és profunda, i buscant el punt mitjà entre un diari i una revista setmanal. És a dir, un diari arrevistat, que tracta temes d’actualitat, però amb profunditat i perspectiva. Per això el disseny busca una lectura sense presses, intensa però pausada. Amb una combinació tipogràfica que vol proporcionar al lector un recorregut visual a través de les pàgines per fer una lectura més amena i agradable.